گام مؤثر مهارت آموزی به فارغ التحصیلان با همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی و معاونت رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده

گام مؤثر مهارت آموزی به فارغ التحصیلان با همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی و معاونت رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر حسین بلندی سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک بین معاونت رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده و دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: تفاهم نامه همکاری مشترک بین معاونت رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و این دانشگاه مسئله مهم و امر مبارکی است که امروز شاهد انعقاد آن هستیم.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: با توجه به اینکه خیل عظیمی از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی بیکار هستند ضرورت دارد که این فارغ‌التحصیلان در یک مرکز دانشگاهی آموزش‌های مهارتی را بگذرانند و بعد از آن وارد بازار کار شوند.

وی افزود: دانشگاه جامع علمی کاربردی با توجه به بهره مندی از ۶۰۰ مرکز در سطح کشور و از طرفی با توجه به چابکی این دانشگاه می‌تواند در راستای اجرایی شدن اهداف تفاهم نامه مورد نظر گام های موثری بردارد.

دکتر حسین بلندی ابراز امیدواری کرد که در قالب تفاهم نامه مذکور، دانشگاه جامع علمی کاربردی بتواند به عنوان واسطه بین کار و دانش آموختگان در راستای مهارت آموزی به فارغ التحصیلان دانشگاهی که نمی‌توانند شغلی پیدا کنند، گام موثری بردارد.

وی با بیان اینکه هدف ما از انعقاد تفاهم نامه مشترک با معاونت رئیس جمهور در امور زنان و خانواده پاسخگویی به نیاز بازار کار است اظهار کرد: ما امیدواریم که بتوانیم این کار را توسعه دهیم. با توجه به اینکه خیل عظیمی از فارغ التحصیلان دانشگاهی بیکار هستند ضرورت دارد که این فارغ التحصیلان در یک مرکز دانشگاهی آموزش‌های مهارتی را بگذرانند و بعد از آن وارد بازار کار شوند و این مسئولیتی است که ما آن را پذیرفته ایم و قطعا هم می‌دانیم که معاونت رئیس جمهور در امور زنان و خانواده نیز در این امر دغدغه مند و مصمم است.

Rate this post
حتما بخوانید:  وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: سامانه جامع کاریابی راه اندازی شد
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *