ارتقاء دو رتبه ای فصلنامه مهارت آموزی

سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اعلام کرد: ارتقاء دو رتبه ای فصلنامه مهارت آموزی

معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از ارتقاء فصلنامه «مهارت آموزی» از رتبه (د) به رتبه (ب) خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، علی حسین شهریور، با اعلام این خبر گفت: بر اساس نتایج ارزیابی و رتبه بندی سال ۱۴۰۰ نشریات علمی وزارت علوم تحقیقات و فن آوری، رتبه علمی فصلنامه “مهارت آموزی” وابسته به سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با دو رتبه صعود از رتبه (د) به رتبه (ب) ارتقاء پيدا کرد.

وی با بیان اینکه فصلنامه مهارت آموزی نشریه تخصصی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور است افزود: این فصلنامه آخرین دستاوردهای پژوهشی در زمینه مهارت آموزی و آموزش های فنی و حرفه ای را منتشر می نماید.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت افزود: فصلنامه «مهارت آموزی» در راستای فراهم نمودن بسترهای مناسب جهت اعتلای مهارت آموزی و همچنین توسعه و ارتقای کیفی پژوهش و نشر دستاوردها، پژوهش ها و تجارب علمی پژوهشگران این حوزه، در سراسر کشور چاپ می شود.

به گفته وی، فصلنامه «مهارت آموزی » در بانک اطلاعات نشریات کشور (Magiran)، سامانه مرکز ملی شاپا (ISSN)، پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) و مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID) نمایه شده است.

شهریور تصریح کرد: اساتید و کارشناسان دانشگاه ها و مراکز علمی و پژوهشی و همچنین فعالان حوزه مهارت آموزی کشور می توانند مقالات خود را در قالب محورهای مورد نظر فصلنامه از طریق لینک   www.faslnameh.irantvto.ir ثبت و به دبیرخانه فصلنامه ارسال نمایند.

حتما بخوانید:  احداث مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای مشترک ایران و ارمنستان در دستورکار قرار گرفت

معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت، با بیان اینکه در حال حاضر، فصلنامه  مهارت آموزی ، دارای رتبه علمی (ب) از بالاترین رتبه‌های موجود در بین نشریات علوم انسانی کشور است، اظهار داشت: مقالات پس از داوری و تأیید در این فصلنامه منتشر خواهد شد.

Rate this post
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *