افزون‌بر ۲۵۰ دوره مهارتی در هرمزگان برای اوقات فراغت تابستانه پیش‌بینی شده است

افزون‌بر ۲۵۰ دوره مهارتی در هرمزگان برای اوقات فراغت تابستانه پیش‌بینی شده است

کلاس درس

دانش‌آموزان در اوقات فراغت تابستانه خود می‌توانند در افزون‌بر ۲۵۰ دوره آموزشی که بر روی پرتال اینترنتی آموزشی این اداره‌کل بارگذاری شده ثبت نام کنند.

محمد بذرافشان مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای هرمزگان روز دوشنبه با اشاره به آغاز طرح تابستانه فنی و حرفه‌ای گفت: پیش‌بینی می‌شود حداقل پنج هزار نفر در این دوره‌ها آموزش ببینند و تا کنون جاسک در معرفی و ثبت نام افراد پیشرو بوده است.

وی ادامه داد: این آموزش‌های مهارتی از ۱۵ تیر تا ۱۵ شهریور در ۲ گروه سنی ۱۲ تا ۱۵ ساله به عنوان مهارت آموز و ۱۵ تا ۱۸ ساله به عنوان کار آموز داده می‌شود که برای گروه نخست گواهی شرکت در دوره صادر و برای گروه دوم هم گواهینامه مهارت داده می‌شود و مهارت آموزان برای دریافت این گواهی که ارزش ترجمه دارد در آزمون شرکت می‌کنند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای هرمزگان اشاره کرد: همچنین هفت نهاد و سازمان همچون کمیته امداد،‌ وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی،‌ دانشگاه آزاد اسلامی، صدا و سیما، بسیج سازندگی و آموزش و پرورش در این طرح مشارکت دارند.

وی ادامه داد: سه دستگاه مجری سازمان فنی و حرفه‌ای، دانشگاه آزاد و آموزش و پرورش برای آموزش پنج دهک اول فعالیت می‌کنند و افراد توسط کمیته امداد حضرت امام و بسیج سازندگی معرفی می‌شوند.

Rate this post
حتما بخوانید:  تجربه موفق فارس در نخستین سال راه‌اندازی هنرستان‌های جوارکارگاهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *