برترین‌های مسابقات ملی مهارت الکترونیک معرفی شدند

نفرات برتر مسابقات ملی مهارت الکترونیک معرفی و تجلیل شدند.

بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت الکترونیک در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار و نفرات برتر معرفی و تجلیل شدند.

برندگان مسابقه

ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در مراسم اختتامیه این مسابقات گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با دارابودن رتبه های مختلف علمی، پژوهشی و ظرفیت‌ها و امکانات بالا برای دومین بار میزبان این مسابقات ملی بود.

در ادامه این برنامه، معاون توسعه و دبیر اجرایی مسابقات نیز با ارائه گزارشی از مراحل برگزاری این دوره از رقابت‌ها گفت: در این دوره از مسابقات پس از ارزیابی از سوی هیئت داوران، امیرعلی نصیری از استان کرمان، سبحان معمارزاده از استان اصفهان و نگار پرویزی از استان یزد به‌عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

محمد نوربخش افزود: همچنین پس از سه روز رقابت، رضا حقیقی از استان لرستان موفق به کسب دیپلم افتخار بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت الکترونیک شد.

وی گفت: شرکت‌کنندگان در قالب تیم‌های تک نفره در رشته‌های طراحی شماتیک، طراحی پی‌وی‌سی PCB، مونتاژ و تعمیر و عیب یابی نرم افزار به مدت سه روز با هم رقابت کردند.

در ادامه این برنامه، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری هدف از برگزاری مسابقات ملی مهارت را نهادینه کردن فرهنگ مهارت‌آموزی، شناسایی استعدادهای مهارتی و نخبگان مهارتی و به‌‌روز کردن استانداردهای زیرساخت آموزشی در کشور همگام با جهان عنوان کرد.

علیرضا کریم زاده بیان کرد: این دوره از مسابقات از هفتم تا دهم آبان ماه‌ ۱۴۰۲ با حضور ۸ شرکت‌کننده از استان‌های البرز، یزد، کرمان، اصفهان، لرستان، قم و فارس در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار شد.

حتما بخوانید:  ۸۰ درصد آموزش‌ها در دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای کشور کارگاهی است

لازم به ذکر است، مسابقات جهانی این آزمون در شهریور ماه ۱۴۰۳ در پاریس برگزار می‌شود.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *