دانشگاه فنی و حرفه‌ای باید به دانشگاه حل مسئله تبدیل شود

دانشگاه فنی و حرفه‌ای باید به دانشگاه حل مسئله تبدیل شود

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای، مراسم تکریم و معارفه سرپرست دانشکده دختران فنی و حرفه‌ای ولی عصر(عج)، شنبه، نهم بهمن‌ماه، با حضور دکتر عرفان خسرویان، سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای برگزار شد.
در این مراسم، دکتر خسرویان با اشاره به اهداف و مأموریت‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای بیان داشت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای پیشران در کسب و کارهای مهارتی است و ما باید این مجموعه عظیم دانشگاهی را متمایز از سایر دانشگاه‌ها قرار دهیم، زیرا دانشگاه فنی و حرفه‌ی در نقطه حرکت خود در نظام جامع مهارت و اشتغال قرار گرفته است و سایر دانشگاه‌ها در حوزه توسعه علم و فناوری هستند.
دکتر خسرویان افزود: دانشگاه فنی و حرفه‌ای می‌بایست به دانشگاه حل مسئله تبدیل شود، زیرا این دانشگاه علاوه‌ بر مأموریت ویژه، مهارت‌آفرینی را نیز عهده‌دار است.

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای، با اشاره به زحمات گسترده در راستای توسعه رشته‌های دانشگاه و با تاکید بر نوع و میزان فعالیت‌های مهارت ‌محور درفصل جدید اذعان داشت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای با رویکرد تحول‌گرایی و خلق ثروت می‌تواند با تکیه بر ظرفیت همکاران و استادان به سمت حل مسائل کشور حرکت کند و به ‌عنوان پیشران در کسب و کارهای مهارتی نقش‌آفرین باشد.

Rate this post
حتما بخوانید:  برنامه دولت برای رونق اشتغال در مازندران
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *