مهـدی فتــاحی عضو اصلی هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری سـازمان آمـوزش فنـی و حـرفه ای کشـور شد

سیدصولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حکمی «مهدی فتاحی» مدیرکل دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان را با حفظ سمت به «عضو اصلی هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری» این سازمان منصوب کرد.
جلسه کاری
به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، بر اساس این گزارش، حکم «عضو اصلی هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری» سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور توسط «ابراهیم صارمی» نماینده وزیر و دبیر هیأت مرکزی گزینش وزارت متبوع به مهدی فتاحی ابلاغ شد.
مهدی فتاحی دانش آموخته دکترای علوم ارتباطات اجتماعی، همچنین نماینده رئیس سازمان در کمیته انتصابات و ارزشیابی مدیران آموزش فنی و حرفه کشور با بیش از ۲۰ سال سابقه مدیریتی و فعالیت رسانه در سازمان صدا و سیما و هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس می‌باشد.
پیش از این، «سیدمازیار علوی» مسئولیت را بر عهده داشت.
خبردیگر اینکه با رأی اعضای هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری، فتاحی به عنوان رئیس هیأت مذکور معرفی شد.

نماینده وزیر و دبیر هیأت مرکزی گزینش وزارت متبوع با حضور در مراسم معارفه و تبریک وعده صادق ایران در حمله به رژیم صهیونیستی اسرائیل، گفت: رژیم غاصب، نتیجه اقدامات ددمنشانه خود را توسط نیروهای انقلابی با پاسخی صادق و با صراحت و قدرت چشید و ادامه این فرآیند، پیروزی جبهه حق را در برخواهد داشت.
ابراهیم صارمی خاطرنشان ساخت: هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری، یک نوع شبه قضایی است که با ورود به فرآیند رسیدگی به تخلفات، دارای شأن قضایی در حوزه سلامت اداری می باشد.
وی با تأکید بر آسیب شناسی پس از رسیدگی به تخلفات، افزود: تصمیمات این هیأت باید به صورتی اتخاذ شود تا برای کارکنان نتیجه بازدارندگی داشته باشد.
مهـدی فتــاحی مـدیـرکل حـوزه ریاسـت ، روابـط عمـومی و امـور بین الملل سـازمان آمـوزش فنـی و حـرفه ای کشـور هم با تبریک افتخارآفرینی پاسداران اسلام و نیروهای نظامی در دادن پاسخ سخت به اسرائیل جنایتکار، به اهمیت نظم و انضباط کاری در تشکیلات سازمانی گفت: روحیه همکاری و انضباط کاری نقش کلیدی در تحقق توازن بخشیدن به ساختارهای اداری و سازمانی دارد.
وی همچنین از ضرورت فرهنگ‌سازی و جریان سازی رسانه ای برای ارتقای رفتار سازمانی در راستای کاهش تخلفات اداری سخن گفت.

Rate this post
حتما بخوانید:  توسعه مراکز هدایت شغلی و کارآموزی به توسعه ارتباط دانشگاه‌ها و صنعت کمک می‌کند
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *