میزان حضوری بودن دانشگاه‌ها توسط ستاد کرونای هر استان مشخص می‌شود

میزان حضوری بودن دانشگاه‌ها توسط ستاد کرونای هر استان مشخص می‌شود

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: میزان حضوری بودن کلاس‌های دانشگاه‌ها توسط ستاد کرونای هر استان مشخص می‌شود.

محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره آخرین وضعیت بازگشایی دانشگاه‌ها اظهار کرد: وزارت علوم در زمینه بازگشایی دانشگاه‌ها از مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا تبعیت می‌کند.

وی ادامه داد: ستاد ملی مقابله با کرونا شنبه همین هفته اعلام کرد ستاد ملی مقابله با کرونای هر استان میزان و درجه حضوری بودن کلاس‌ها را مشخص می‌کند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: تصور کنید در حال حاضر استان قم در وضعیت قرمز قرار دارد، پس هر استان خودش باید در زمینه بازگشایی دانشگاه‌ها تصمیم‌گیری کند. شرایط همه استان‌ها شبیه به یکدیگر نیست و نمی‌توان نسخه یکسان برای تمامی دانشگاه‌ها در نظر گرفت.

گفتنی است آیت‌الله ابراهیم رئیسی درباره تصمیم ستاد برای بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها گفت: ستاد ملی مقابله با کرونا به عنوان مرجع تصمیم‌گیری، بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها را بلامانع دانسته است. وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا سوم بهمن ماه با صدور ابلاغیه‌ای خطاب به وزیران علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و آموزش‌وپرورش و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بازگشایی کلاس های درس دانشگاه‌ها و مدارس را ابلاغ کرد.

Rate this post
حتما بخوانید:  بیش از ۸ هزار نفر در بروجرد مهارت‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *