بی تردید تلاش برای مهیا کردن اشتغال جوانان با ارائه آموزشهای مهارتی یک عبادت و کار مقدس است

در «جشن بزرگ نیمه شعبان» مطرح شد؛

بی تردید تلاش برای مهیا کردن اشتغال جوانان با ارائه آموزشهای مهارتی یک عبادت و کار مقدس است

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، در «جشن بزرگ نیمه شعبان»  کار در این سازمان برای مهیا کردن اشتغال جوانان را عبادت و مقدس برشمرد.

«غلامحسین حسینی نیا»، با تبریک به مناسبت اعیاد شعبان المعظم، ماه درخشش اعیاد بزرگ اسلامی است و میلاد خجسته ابر مردی از سلاله پیامبر (ص) که با حضورش خوبی ها را معنا می بخشد و طعم شیرین عدالت را به جهانیان خواهد چشانید، اظهار داشت: تلاش های خالصانه همکاران در این سازمان، توشه راه برای آخرت می باشد.

وی کسب مهارت را راهگشای خوشبختی جوانان و خروج از بن بست بیکاری دانست و افزود: : آموزش‌های مهارتی، علاوه بر دستاوردهای اقتصادی، پیامدهای فراوان فرهنگی، اجتماعی و … دارد و می‌تواند باعث تقویت بنیان خانواده، کاهش آسیب‌های اجتماعی، ایجاد نشاط و شادابی در نیروهای جوان، تقویت انسجام ملی و پایداری امنیت ملی شود.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه مشکلات معیشتی کارکنان سازمان، سد راهی برای انجام وظیفه آنان نبوده است، گفت: با توجه به پیگیری های مکرر و مطرح کردن مشکلات معیشتی و رفاهی کارکنان ساعی و خدوم، چالش های قانونی و مشکلات منابع درآمدی و مالی، ساختاری و … این سازمان با نمایندگان مردم شریف در مجلس شورای اسلامی و طرح اساسنامه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تدوین و پس از تصویب در کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی، آماده ارائه در صحن مجلس می باشد.

حتما بخوانید:  ظرفیت‌های خالی اشتغال با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور فعال خواهیم کرد

وی از برقراری افزایش 35 درصدی فوق العاده ویژه برای مشاغل عمومی کارکنان این سازمان و 50 درصدی فوق العاده ویژه برای مشاغل اختصاصی و اعمال آن در احکام از  تاریخ اول آذر ماه سال جاری و پرداخت ما به التفاوت خبر داد.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در پایان سخنان خود با اشاره به پیگیری ها و برنامه ریزی های به عمل آمده برای معیشت و رفاه کارکنان، افزایش نرخ سبد معیشتی کارکنان در سال آینده را نوید داد.

بر اساس این گزارش این جشن به همت شورای امور فرهنگی و اجتماعی سازمان آموزش فنی و حرفه ای و با برنامه های شاد و مفرح مولودی خوانی، مسابقه، موسیقی سنتی، اهداء جوایز و …  برگزار شد از بانوان بسیجی فعال این سازمان تجلیل به عمل آمد.

Rate this post
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *