بینگ چت نسل جدید هوش مصنوعی!

بینگ چت چیست و چطور کار می کند؟

بینگ چتربات چت هوش مصنوعی مایکروسافت بسیار ساده و راحت قابل دسترسی است – در اینجا تمام اطلاعات لازم را برای شما فراهم کرده ایم.

ربات های چت هوش مصنوعی اکنون در همه جا هستند – چیزی که فقط علاقه مندان واقعی درباره آن مطلع بودند یا فهمیده بودند،این بود که افزایش رشد نرخ استفاده کاربران از  ChatGPT و دیگر برنامه های مشابه آنها را عادی کرده است.

مایکروسافت وقتی سیستم چت خود را به عنوان بخشی از این موج به بینگ اضافه کرد، شوک بزرگی را به وجود آورد.

با قابلیت هایی که رقبایش را خجالت زده کرد و دسترسی آسانی که واقعاً شگفت انگیز بود.اما بینگ چت چیست و چطور کار می کند؟
بینگ چت چیست؟

بینگ چت در فوریه 2023 شروع شد، یک قابلیت جدید برای موتور جستجوی بینگ که به شما امکان می دهد با ربات چت هوش مصنوعی آن صحبت کنید به جای اینکه فقط سوالات را وارد کنید.

 

این سیستم مکالمه­ای است و در واقع به مایکروسافت اجازه داده است که بر گوگل پیشی بگیرد، با وجود اینکه گوگل معمولاً تسلط کامل بر بازار جستجوی آنلاین دارد.

بینگ چت به نظر می رسد که متفاوت از ChatGPT است، و از نظر عملی هم هست، اما توسط همان مدل از OpenAI قدرت گرفته است و بنابراین به همان شکل عمل می کند، اگرچه ما می گوییم که دسترسی و استفاده از آن برای مردم عادی آسان تر است.

چگونه از بینگ چت استفاده کنیم؟

استفاده از بینگ چت خیلی راحت است – اول باید از مرورگر اج مایکروسافت استفاده کنید (که برای بعضی ها ممکن است آزار دهنده باشد چون فقط قسمت کوچکی از بازار مرورگر رو داره).

حتما بخوانید:  بررسی نقش میانجی سواد اطلاعاتی در رابطه بین مهارتهای ارتباطی و خودکارآمدی کارآفرینانه

 

وقتی از مرورگر استفاده می کنید، فقط کافیه مراحل زیر را انجام بدید و خیلی زود بینگ چت رو استفاده خواهید کرد.

 

اج رو باز کنید

روی آیکون بینگ در بالا سمت راست صفحه (یک “B” آبی) کلیک کنید

در پایین صفحه گفتگویی باز می شود، سوال خود را بنویسید

سوال خود را بفرستید و منتظر جواب بمانید.

بعد از یک مکث خیلی کوتاه بینگ چت با توجه به نتایج وب و مدل زبانی خود به سوال شما پاسخ می دهد، و باید به شما ارجاعات و لینک هایی را بدهد که نشان دهنده این است که چه چیزی منجر به نتایجی شده است که ارائه کرده است

 

شما می توانید سوالات پشت سر هم بپرسید که می توانند جستجوی شما را بهبود بخشد یا عمیق تر شود، و ربات چت با توجه به سوالات قبلی پاسخ می دهد.

 

این قلب تجربه بینگ چت است، و مکالمات شما می توانند خیلی طولانی شوند قبل از اینکه به حدود آنچه که هوش مصنوعی می تواند به خاطر بسپارد برسید – شما محدودیت کاراکتر در مکالمه را خواهید دید وقتی که به این نقطه نزدیک می شوید.

چه کسانی می توانند از بینگ چت استفاده کنند؟

وقتی مایکروسافت برای اولین بار بینگ چت را راه اندازی کرد، آن را در حالت آزمایشی قرار داد، که برای محصولات جدید بزرگ مثل این معمول است، به این معنی که فقط برای گروهی از کاربران انتخاب شده قابل دسترسی بود.

 

اما این در ماه می 2023 تغییر کرد، زمانی که سیستم برای تمام کاربران در دسترس قرار گرفت، با یک شرط ، شما باید با حساب مایکروسافت خود وارد شوید تا از آن استفاده کنید.

حتما بخوانید:  مهارت‌های کارگاهی چیست و چرا باید آن‌ها را یاد بگیرید؟

بینگ چت از ChatGPT بهتر است؟
بینگ چت و chatgpt

این سوال کمی پیچیده است زیرا تکنولوژی ChatGPT (از OpenAI) در واقع پشتیبان و محرک بینگ چت است، اما ما هنوز حس می کنیم که جواب ممکن است فقط “بله” باشد.
این به این دلیل است که بینگ چت خیلی خیلی آسان تر از بسیاری از قسمت های ChatGPT قابل دسترسی است، و ویژگی های جدیدتر آن اصلاً در پشت یک دیوار پرداخت قفل نشده اند، بنابراین شما می توانید از جدیدترین گزینه ها و ویژگی ها بدون هیچ مانع واقعی استفاده کنید.

تجربه ای که با هر کدام از آنها چت می کنید ممکن است همه موقع ها به طور قابل توجه ای متفاوت نباشد، اما قابل استفاده بودن و پیشرفتگی بینگ چت آن را جلوتر می برد.
ممنون که با ما همراه بودید

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *