یازده هزار فرصت شغلی برای مددجویان البرز ایجاد شد

یازده هزار فرصت شغلی برای مددجویان البرز ایجاد شد

قالیبافی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: ۱۱ هزار و ۳۳۶ فرصت شغلی برای افراد مددجو و پنج دهک پایین جامعه در سال گذشته در این استان ایجاد شد.

کیومرث عدل بخش” روز یکشنبه افزود: راه‌اندازی کسب‌ و کار، تولید محصولات باکیفیت و دستیابی خانواده‌های نیازمند به درآمد پایدار از رویکردهای راه‌ اندازی طرح‌ های اشتغال است.

وی گفت: در سال گذشته بیش از ۶۲۰ میلیارد تومان به هشت هزار و ۲۴۹ نفر تسهیلات اشتغال اعطا شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز با اشاره به آموزش های مقدماتی، مهارتهای فنی و حرفه ای و پایدارسازی اشتغال پس از احصاء و شناسایی مستعدین اشتغال بیان کرد: تعداد ۲ هزار و ۸۵۱ نفر از طریق راهبران شغلی و مربیان آموزشگاههای طرف قرارداد ، تعداد سه هزار و ۸۷ نفر از طریق معرفی به کاریابی و تعداد ۶ هزار و ۶۹۱ نفر پس از گذراندن دوره های آموزشی مشغول به کار شده اند.

عدل بخش، بابیان اینکه تسهیلات اشتغال کمیته امداد در زمینه‌های خدماتی، تولیدی صنعتی، دامپروری، کشاورزی و صنایع‌دستی به مددجویان و زنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد و تعدادی از نیازمندان غیر تحت حمایت پرداخت می‌شود گفت: برای کارفرمایانی که از مددجویان موردحمایت این نهاد در کسب‌وکار خود به‌کارگیری کنند، پرداخت حق بیمه فرد به‌کارگیری شده تا ۲ سال در نظر گرفته‌شده است.

Rate this post
حتما بخوانید:  افتتاح اولین خانه خلاق و نوآور مهارت کشور در کردستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *