مهارت‌های خدماتی در صدر استقبال از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای فارس

مهارت‌های خدماتی در صدر استقبال از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای فارس


مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای فارس با بیان اینکه امسال ۳۶ هزار و ۵۹ نفر دوره آموزش‌های مهارتی دولتی در این استان ارائه شده، گفت: از میان چهار گروه مهارتی، بیشترین میزان استقبال و برپایی دوره‌ها در بخش خدمات بوده است.

رهام کیائی روز سه‌شنبه عنوان کرد: امسال ۵۶ هزار و ۱۷۴ نفر دوره آموزش‌های مهارتی خصوصی و دولتی در بخش خدمات برگزار شده و از این میان آرایشگری و پیرایشگری بانوان و مردان و فناوری اطلاعات (IT) بیشترین استقبال را از سوی متقاضیان داشته‌اند.
کارگاه

وی افزود: در بخش دولتی امسال ۹۲۳ دوره آموزشی خدماتی برگزار شده که ۱۰ هزار و ۲۵ نفر در آن شرکت کرده‌اند.

کیائی عنوان کرد: علاوه بر پیرایشگری و IT، دوره‌های کارآفرینی و دوره‌های ایمنی و بهداشت صنایع (HSE) که به درخواست صنایع تنها در بخش دولتی برگزار می‌شود، با استقبال بالایی روبرو است

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای فارس گفت: در بخش خصوصی بیشترین دوره‌های برگزار شده مربوط به گروه خدمات و در بخش دولتی مربوط به‌ گروه صنعت است طوریکه امسال ۱۷ هزار و ۸۳۵ نفر در دوره‌های مهارت‌آموزی صنعتی فارس شرکت کرده‌اند.

وی اضافه کرد: در این مدت مراکز دولتی فارس سه هزار و ۹۶۱ نفر دوره آموزش‌های مهارتی در بخش فرهنگ و هنر و چهار هزار و ۲۳۸ نفر دوره در بخش کشاورزی برگزار کرده‌اند.

کیائی یادآور شد: در زمان حاضر ۵۵ مرکز دولتی و حدود ۲ هزار آموزشگاه خصوصی به ۱۸ گروه هدف فنی و حرفه‌ای آموزش‌های مهارتی ارائه می‌کنند.

Rate this post
حتما بخوانید:  نخستین المپیاد مهارتی سربازان وظیفه در تبریز برگزار می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *